Głos się nie zapisał?
Głos się nie zapisał?
dzida dzida
388
BLOG

Czy "Gazeta.pl" szachruje własną ankietą?

dzida dzida Polityka Obserwuj notkę 12

Dziwne są te ankiety na portalu Gazeta.pl

Wielki lament leje się dzisiaj ze szpalt internetowego portalu Gazeta.pl po głosowaniu, w którym posłowie PO poparli projekt ustawy "Solidarnej Polski" umożliwiającej zaostrzenie aborcji.

Na tą okazję poza larum i rozdzieraniu szat - na portalu Gazeta.pl pojawiła się ankieta, która ma pokazać jak ta decyzja - wg czytelników w/w portalu - będzie się miała do notowań Platformy.

Z ciekawości wszedłem na stronę i kliknąłem odpowiedź:

Raczej nie. Nie sądzę, że ta sprawa interesuje Polaków, są ważniejsze kwestie: bezrobocie, dług publiczny, spowolnienie gospodarcze.

Jako, że byłem jednym z pierwszym ankietowanych, tradycyjnie wyświetliły mi się wyniki. A tam liczba oddanych głosów na odpowiedź, którą zaznaczyłem równa się ... 0 (zero).

Może to i przypadek, może system nie zliczył jeszcze ...

A może ustawiono jakiś śmieszny przelicznik, że głosy na "nie" liczą się ze współczynnikiem np. 0,3, a głosy na tak - ze współczynnikiem - dajmy powiedzmy 1,3.

Żeby wyszło tak jak wyjść powinno ;-)

Ciekawostka...

dzida
O mnie dzida

Staram się pisać krótko. Nie zawsze wychodzi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka